Victor Bădescu, Client Business Partner, NielsenIQ
Victor
Bădescu
Client Business Partner, NielsenIQ

Pasionat de date și cifre, Victor are o afinitate pentru tot ce este digital. El are o experiență operațională de peste cinci ani în retail în diverse departamente și ocupă funcția de Client Business Partner de peste cinci ani pentru cei mai importanți retaileri FMCG din România la NielsenIQ, dezvoltând proiecte și analize complexe pentru parteneri.

Vesna Fuiorea, Founder, Next Level Trends
Vesna
Fuiorea
Founder, Next Level Trends

Vesna Fuiorea, fondator Next Level Trends, are +20 de ani de experiență în FMGC și marketing și un portofoliu vast de clienți – companii românești și multinaționale – care au beneficiat de expertiza sa în shopper marketing.

Pentru echipele și companiile care caută programe specializate pentru a-și optimiza vânzările pornind de la înțelegerea comportamentului de cumpărare (shopper insights), Next Level Trends oferă training și parteneriate personalizate.

Manuela Mancaș, Founder & Managing Director, AHA Moments
Manuela
Mancaș
Founder & Managing Director, AHA Moments

Manuela este unul dintre profesioniștii de renume din industria de research, cu o experiență de peste 18 ani. Ea a fondat AHA Moments în 2021, o agenție locală de cercetare cu creștere accelerată, ce a atins venituri de +1,3 milioane de euro în doar 3 ani de la lansare. „Clienții spun că vin la AHA pentru proiecte de referință, ce implică decizii strategice sau un research și logistică complexe. Ne place să descoperim trasee neexploatate și fiecare proiect pe care îl derulăm este unic”, menționează Manuela ca o rezumare a modului de a fi și de a lucra AHA.

Polixenia Iordăchescu, Partner, Growth Leadership Consulting
Polixenia
Iordăchescu
Partner, Growth Leadership Consulting

Polixenia Iordăchescu are o experienţă de lucru de peste 19 ani în industria bunurilor de larg consum, ocupând poziţii diverse în companii cu notorietate precum Coca-Cola HBC, Ferrero sau Heineken. De-a lungul timpului Polixenia a acumulat expertiză în zona de Business Intelligence, Category Management, PRGM, Shopper Marketing strategies şi Trade channel strategies.

Lucian Marin, Partner, Growth Leadership Consulting
Lucian
Marin
Partner, Growth Leadership Consulting

"Diferența dintre o persoană medie și una de succes o face doar ambiția". Acesta este unul dintre motto-urile pe care Lucian Marin, un nume cu notorietate în industria bunurilor de larg consum, și le-a însușit încă din perioada facultății. După mai bine de 13 ani în cadrul unor multinaționale din piața bunurilor de larg consum precum Danone, L’Oreal sau Coca-Cola, unde a ocupat poziții de top management în cadrul departamentului comercial, Lucian Marin a ales calea antreprenoriatului. Astfel, în 2014, Lucian a lansat compania Marco Polo CEE, o subsidiară a grupului francez cu acelaşi nume specializat în servicii de consultanţă și training cu sediul în Lyon, Franţa. Experiența acumulată în ”era multinaționalelor” îl face capabil să aducă valoare în departamente comerciale din businessurile din FMCG, servicii și B2B.

Un expert în politici comerciale, strategii promoționale, structuri de vânzări, Lucian este pasionat de lucrul în echipă, fiind orientat în special spre zone precum rezolvarea creativă a situațiilor de criză.

Bogdan Trancă, Director Comercial Envipco România
Bogdan
Trancă
Director Comercial Envipco România

Bogdan Trancă este Director Comercial al Envipco România. Absolvent al Facultății de Management și Administrarea Afacerilor din cadrul Universității de Vest din Timișoara, conduce din 2019 echipa de marketing și vânzări a companiei, contribuind cu entuziasm și energie la îndeplinirea, pas cu pas, a viziunii Envipco: de a face economia circulară o realitate în România.

Feliciu Paraschiv, Director General Paco Supermarkets & Președinte ANCMMR
Feliciu
Paraschiv
Director General Paco Supermarkets & Președinte ANCMMR

Originar din Odobești, Feliciu Paraschiv a absolvit Facultatea de Electrotehnică Navală a Universității Maritime din Constanța. După terminarea studiilor, a făcut parte din echipajul unor nave mari de tip cargo și a navigat pe diferite rute comerciale din Asia, Africa și Europa. După ce a navigat șapte ani pe mările și oceanele lumii, vrânceanul Feliciu Paraschiv a debarcat în 1995 în retailul local și a lansat rețeaua de magazine Paco Supermarkets. În prezent, Paco Supermarkets este cel mai mare comerciant independent din zona Vrancei, operând 15 supermarketuri în localitățile Focșani, Jariștea, Vidra, Odobești și o unitate cash&carry în Focșani.

Maria Biji, Director Comercial Nasticom Impex
Maria
Biji
Director Comercial Nasticom Impex

Radu Pascu, Project & Commercial Manager RetuRO
Radu
Pascu
Project & Commercial Manager RetuRO

Radu Pascu ocupă poziția de Project and Commercial Manager la RetuRO SGR, compania care administrează Sistemul de Garanție-Returnare pentru ambalajele de băuturi din România. Cu peste 23 de ani de experiență, Radu are o istorie solidă în procesul de supervizare și conducere a activităților și responsabilităților asociate departamentelor comerciale din cadrul unei organizații și de implementare a strategiilor de vânzări transformative. Radu Pascu este specializat în dezvoltarea de modele inovatoare Route to Market și strategii de tranzacționare moderne pentru afaceri cu o cifră de afaceri anuală de peste 2 miliarde de GBP.

Radu este recunoscut și pentru abilitățile sale solide de management și adaptabilitate și excelază în construirea și consolidarea echipelor de profesioniști în marketing pentru a oferi propuneri de vânzare unice clienților. Expertiza sa acoperă gestionarea comerțului, managementul organizațiilor și al oamenilor, procesele de vânzare și diverse tehnici de vânzare.

Irina Chițu, Vice Președinte AAFBR și Country Director FinZoom
Irina
Chițu
Vice Președinte AAFBR și Country Director FinZoom

Irina Chițu, licențiată în economie și drept, este Vice Președinte al Asociației Analiștilor Financiar-Bancari din România și are o experiență de peste 20 ani în domeniul educației financiare.

În 2006, pe o piață bancară puțin transparentă, a lansat comparatorul bancar FinZoom – „Cel mai Bun Site de Comparații Produse și Servicii Financiare din România", conform premiilor Worldwide Finance (2024), Wealth & Finance (2024) și Internetics (2007 & 2008). Pe FinZoom.ro, consumatorii pot compara gratuit produsele instituțiilor financiare din România, actualizate zilnic și, cu ajutorul articolelor, ghidurilor și sfaturilor oferite de analiștii FinZoom.ro, pot lua decizii bine informate cu privire la finanțele lor personale.

Autor coordonator al cărții „Secretul Banilor. Educația Financiară pe care nu o înveți la școală”, realizator al podcastului „Drumul Banilor” și al podcastului de Educație Financiară organizat împreună cu CSALB, realizator al emisiunii de Educație Financiară la BiziLive.tv și lector în programul online de finanțe personale și investiții InvestPRO, Irina participă la dezbateri TV și online, video, , podcast-uri, conferințe, susține cursuri de educație financiară, implicându-se activ în proiecte de educație alături de presa de specialitate, asociații de consumatori si instituții financiare.

Irina este fericita mamă a patru copii, cu vârste între 9 și 29 ani.

Sorin Mirică, Director Franciză,  Auchan România
Sorin
Mirică
Director Franciză, Auchan România

Sorin Mirică este Director Franciză la Auchan România, rol din care a pus bazele francizei Simply by Auchan, în 2024. Având o expertiză extinsă în domeniul retailului, activând în timp în mai multe roluri unde a contribuit cu inovație și leadership, în companii precum Coca-Cola, Metro și Carrefour, Sorin este un profesionist care s-a dedicat creării și dezvoltării unor soluții inovative pe piața FMCG, inclusiv în domeniul francizelor. Ca antreprenor sau consultant, Sorin a fost implicat atât în implementarea strategiilor de expansiune și dezvoltare pentru francize, cât și pentru proiecte comerciale de anvergură, având o experiență solidă în managementul operațiunilor strategice. Este pasionat de construirea brandurilor noi, de dinamica pieței mărcilor proprii, de operațiuni comerciale și de business development, în general.

Paul Marc, Manager Proximitate & HoReCa, Danone România
Paul
Marc
Manager Proximitate & HoReCa, Danone România

Cu o experiență de peste 25 de ani în vânzări, din care ultimi 10 ani la Danone,Paul Marc se ocupă momentan de dezvoltarea și implementarea strategiei pentru canalele de Proximitate și Horeca ale Danone. De-a lungul anilor el a ocupa diverse poziții în vânzări, atât de execuție cat și manageriale, în cadrul mai multor companii.

Adrian Zahariea, Director Comercial, Sergiana
Adrian
Zahariea
Director Comercial, Sergiana

Gabriel Sandu, Director General, Pronto AuGust
Gabriel
Sandu
Director General, Pronto AuGust

Gabriel Sandu este un manager cu vastă experiență în dezvoltarea și gestionarea afacerilor, cu un focus pe retail. În prezent, coordonează activitatea August, cel mai mare rețea de magazine independente din Bucuresti. Anterior, a construit de la 0 PROTON, rețea cu 99 magazine si 2,2% din retail GSM din Romania in anul 2007. Înainte de a fi achiziționată de VODAFONE, PROTON era al doilea cel mai mare distribuitor Orange din România. În 2025, Gabriel a reușit să construiască cea mai mare rețea de magazine de proximitate independente din București. Cu educație în științe economice si MBA in UK, Gabriel combină cunoștințele academice cu o experiență practică extinsă.

Parteneri
Auchan
Tchibo
Fuchs
Andra
Alpin
Envipco
Alu-fix
Danone
Magister