img
Înregistrare și cafea de bun venit
Sesiune prezentări
Pauză de cafea și networking
Retail Talks
Prânz
Workshop: ”Tactici pentru gestionarea sortimentației”
Workshop: ”Promoțiile furnizorilor: câștig sau pierdere pentru retailerii independenți?”

Prezentări în plen:

  • bilanțul pieței FMCG și cifre cheie despre retailul independent;
  • eficientizarea businessului și îmbunătățirea indicatorilor financiari;
  • tips & tricks pentru diferențiere în retailul independent;
  • studii de caz retaileri-producători-distribuitori.


Workshop-uri:

Tactici pentru gestionarea sortimentației

Poate mai mult decât în anii precedenți, bătălia la raft pare a fi extrem de dificilă. În plus, timpul petrecut la cumpărături se contractă dramatic, astfel că eficiența și vizibilitatea produselor la raft sunt un factor tot mai important în ecuația de creștere. Ce trebuie să facă comercianții pentru a se asigura că managementul categoriei devine un motor al schimbării în perioada următoare și cum puteți folosi planogramele în strategia de maximizare a vânzărilor?

Promoțiile furnizorilor: câștig sau pierdere pentru retailerii independenți?

În noul context inflaționist, în care presiunea pe prețuri este tot mai mare, reprezintă promoțiile furnizorilor un câștig pentru retailerii independenți? De ce fac brandurile promoții? Cum poate ajuta comunicarea dintre retailer și furnizor la dezvoltarea unor campanii eficiente pentru branduri? Cum acomodăm în spațiul limitat al magazinului diverse materiale de comunicare a campaniilor pentru a avea efectul scontat? De ce e important să măsurăm rezultatele și să agregăm datele? Acestea sunt doar o parte dintre întrebările la care vom afla răspunsul în cadrul sesiunii dedicate promoțiilor.

Parteneri
Fuchs
Martens
Moldova
Loncolor
Tchibo
Dr Gerard