Dan Nistor are o experiență vastă în industria FMCG, fiind specializat în brand marketing, management comercial și al consumatorilor, finanțe, transformare business și managementul schimbărilor organizaționale. A absolvit Institutul Politehnic din Timișoara și a urmat cursuri de specialitate la instituții prestigioase precum International Institute for Management Development (IMD) și Harvard Business School.
Dan a acumulat o experiență operațională extinsă în Europa, Africa și Asia. În ultimii 23 de ani, a ocupat o serie de funcții de conducere la Hellenic Bottling Company în România, Nigeria, Regiunea Baltică, Polonia și Japonia. Este expert în dezvoltarea de noi afaceri și consolidarea relațiilor cu clienții existenți, restructurarea afacerilor, inclusiv pregătirea businessurilor mai mici pentru extindere, planificare strategică, construirea de mărci de succes și echipe interfuncționale performante și implicate. Înainte de a se alătura Nordic Group, Dan a fost lider de proiect în numele Beverage Alliance pentru implementarea SGR în România.
În 2022 a fost numit Director General la Nordic Group, unul dintre cei mai mari distribuitori de produse alimentare premium, destinate industriilor de retail, HoReCa și cofetărie.
Liviu Trașcă ocupă poziția de Business Development Director în cadrul companiei Macromex începând cu anul 2017. Din această poziție coordonează departamentul de vânzări pe toate canalele în care compania activează, atât în Retail, cât și în Horeca. Experiența acumulată în peste 25 de ani de carieră în diverse poziții comerciale, atât în Macromex cât și anterior în cadrul a trei mari companii internaționale prezente în România, îl recomandă ca un profesionist în industria FMCG, cu implicare în diverse proiecte de Transformare și Leadership Organizațional, Route to Market, Gândire Strategică și Digitalizare.
Daniel are o experiență de peste 20 de ani în FMCG unde a acoperit zone de execuție piață și management de distribuitori atât pe zona de temperatură controlată cât și ambientală. Din poziția de Sales Effectiveness & RTM Manager este responsabil de comerțul tradițional, HoReCa, de planul de dezvoltare al capabilităților forței de vânzări, precum și de partea de digitalizare în raportare. Este pasionat de iaurtul Danone de peste 18 ani, de cifre și tenis de câmp.
Managing Partner al grupului DIANA, Adina Crăciunescu reprezintă cu succes noua generație de antreprenori, reușind să gestioneze cu succes dezvoltarea businessul DIANA. Cu o viziune clară și o abordare proactivă, Adina a ghidat în ultimii 10 ani echipa în direcția corectă, asigurând o creștere sustenabilă și profitabilă. Prin abordarea sa centrată pe oameni și prin cultivarea unui mediu de lucru bazat pe încredere și colaborare, a reușit să inspire și să motiveze echipa să atingă performanțe remarcabile. În prezent, din grupul Diana fac parte două companii: Diana SRL și Diana Com SRL (rețeaua de retail), iar anul trecut grupul vâlcean a achiziționat integral și compania Magic Tic Tac, producătorul brandului Pescăria Magic. Anul trecut, grupul Diana a înregistrat o cifră de afaceri ce depășește 866 de milioane de lei.
Ionuț are o experiență de peste 20 de ani în domeniul FMCG, iar mai mult de jumătate din aceștia i-a petrecut în Bergenbier S.A, având expertiză atât în vânzări, cât și în trade marketing. A acoperit cu succes zonele de execuție și strategie, din roluri precum National Trade Marketing Manager sau, în prezent, Regional Sales Manager în regiunea Transilvania. A încheiat studii în economie și în parcursul său profesional s-a format ca manager empatic, cu atenție sporită asupra nevoilor echipei sale, dar și asupra partenerilor de business. În timpul liber, Ionuț este pasionat de alergare in aer liber, iar berea lui preferată este Staropramen.
Originar din Odobești, Feliciu Paraschiv a absolvit Facultatea de Electrotehnică Navală a Universității Maritime din Constanța. După terminarea studiilor, a făcut parte din echipajul unor nave mari de tip cargo și a navigat pe diferite rute comerciale din Asia, Africa și Europa. După ce a navigat șapte ani pe mările și oceanele lumii, vrânceanul Feliciu Paraschiv a debarcat în 1995 în retailul local și a lansat rețeaua de magazine Paco Supermarkets.
În prezent, Paco Supermarkets este cel mai mare comerciant independent din zona Vrancei, operând 15 supermarketuri în localitățile Focșansi, Jariștea, Vidra, Odobești și o unitate cash&carry în Focșani. Paco Prod Serv, compania care deține magazinele Paco Supermarkets, a încheiat anul 2020 cu o cifră de afaceri de 143,38 de milioane de lei, în creștere cu 19% față de anul precedent.
Radu Pascu ocupă poziția de Project and Commercial Manager la RetuRO SGR, compania care administrează Sistemul de Garanție-Returnare pentru ambalajele de băuturi din România. Cu peste 23 de ani de experiență, Radu are o istorie solidă în procesul de supervizare și conducere a activităților și responsabilităților asociate departamentelor comerciale din cadrul unei organizații și de implementare a strategiilor de vânzări transformative. Radu Pascu este specializat în dezvoltarea de modele inovatoare Route to Market și strategii de tranzacționare moderne pentru afaceri cu o cifră de afaceri anuală de peste 2 miliarde de GBP.
Radu este recunoscut și pentru abilitățile sale solide de management și adaptabilitate și excelază în construirea și consolidarea echipelor de profesioniști în marketing pentru a oferi propuneri de vânzare unice clienților. Expertiza sa acoperă gestionarea comerțului, managementul organizațiilor și al oamenilor, procesele de vânzare și diverse tehnici de vânzare.
Bogdan Trancă este Director Comercial al Envipco România. Absolvent al Facultății de Management și Administrarea Afacerilor din cadrul Universității de Vest din Timișoara, conduce din 2019 echipa de marketing și vânzări a companiei, contribuind cu entuziasm și energie la îndeplinirea, pas cu pas, a viziunii Envipco: de a face economia circulară o realitate în România.
Cristian Alin Lazăr este Regional Sales Manager ERP în echipa Transart Business Software și are experiență vastă în digitalizarea companiilor din România. De peste 26 de ani ajută firmele să se digitalizeze și să își optimizeze activitatea.
Compania Transart este un producător de software cu acoperire națională care are sediul în Cluj-Napoca. Totodată este lider regional în Europa pe zona de SFA & Retail Execution - aplicații mobile pentru forța de vânzări și merchandising, dar și unul dintre puținii furnizori de software ERP care acoperă semnificativ principalele nevoi ale afacerilor din comerț, import și distribuție
Vesna Fuiorea, fondator Next Level Trends, are +20 de ani de experiență în FMGC și marketing și un portofoliu vast de clienți – companii românești și multinaționale – care au beneficiat de expertiza sa în shopper marketing.
Pentru echipele și companiile care caută programe specializate pentru a-și optimiza vânzările pornind de la înțelegerea comportamentului de cumpărare (shopper insights), Next Level Trends oferă training și parteneriate personalizate.
De o viață în industria cercetării de piață – se fac fix 30 de ani în 2024! -, Alina Stepan conduce, din 2012, businessul Ipsos România, iar din 2015 clusterul Europa de Sud-Est al grupului francez de cercetare de piață Ipsos. Funcția nu e meserie, de aici precizarea că Alina este sociolog, psiholog și absolventă a unui master în comunicare și relații publice. Adeptă a învățării continue, în prezent Alina urmează un MBA în Management, Inovare și Dezvoltare Durabilă la Université de Haute-Alsace și IFG (Institut Français de Gestion).
Vlad Barbu este Senior Consultant in cadrul echipei de Retailer Services a NielsenIQ. Din aceasta postura colaboreaza cu portofoliul de retaileri internationali si locali, identificand trendurile actuale ale pietei de FMCG, oportunitati de optimizare a businessului si oferind suport pentru a evalua performanta vanzarilor.
Experienta profesionala anterioara cumuleaza opt ani de activitate in Vanzari si Marketing, urmati de implicarea in doua proiecte de antreprenoriat cofinantate de la bugetul Uniunii Europene.
Laurențiu Cozmean este Retail Manager în GfK România de peste 5 ani de zile. Experiența profesională, de peste 20 de ani, construită în Gas & Oil, având roluri de Sales în OMV România, dar și 10 ani în Telecom în Orange România, îl definesc ca un specialist în businessul de Retail. În GfK România rolul său principal este de a dezvolta relațiile de parteneriat cu retailerii din piața de electro-IT, dar și de a îi ajuta să identifice soluțiile potrivite de GeoMarketing pentru optimizarea universului de magazine.
Cu o experiență managerială de peste 20 de ani, Ștefan Tudorie aduce o perspectivă bogată și expertiza necesară în derularea operațiunilor la Genesis Biopartner. Având un fundament solid în drept, a căutat mereu să-și extindă orizonturile și să-și diversifice abilitățile, ceea ce l-a condus către oportunități de carieră multiple, explorând o varietate de sectoare, precum financiar- bancar, comercial și construcții. Experiența sa în domeniul bancar l-a ajutat să înțeleagă importanța gestionării eficiente a resurselor și a luat parte la proiecte de amploare care au necesitat o abordare strategică și inovatoare.
Astăzi, în calitate de Manager Operațiuni la Genesis Biopartner, Ștefan își dedică energia și cunoștințele pentru a asigura implementarea eficientă a proiectelor companiei. Este un susținător ferm al misiunii Genesis de a transforma deșeurile în resurse reutilizabile, contribuind astfel la crearea unui mediu curat și sustenabil pentru generațiile viitoare. Cu pasiunea sa pentru inovație și orientarea către rezultate, Ștefan este un pilon important în echipa Genesis Biopartner, aducând un plus de experiență și determinare în drumul către un viitor verde și prosper.