08:30 – 09:15 Înregistrare și cafea de bun venit
09:15 – 09:20 Deschiderea conferinței
09:20 – 09:45 Adaptarea la adaptare: Transformarea continuă a retailului FMCG
Victor Bădescu, Client Business Partner NielsenIQ România
09:45 – 10:10 Strategia de preț, cea mai mare pârghie pentru a crește profiturile
Felicia Racu, Senior Project Manager Horváth Romania
10:10 – 10:35 Tactici și acțiuni de creștere în Traditional Trade
Ovidiu Cionac, Regional Sales Manager Danone România
10:35 – 11:05 Colectarea automată în contextul SGR
Bogdan Trancă, Director Comercial Envipco România
11:05 – 11:45 Pauză de cafea
11:45 – 12:45 Workshop Regândirea strategiei de loializare: așii din mâneca retailerilor independenți
Cătălina Aldea, Managing Partner Aldea Consulting
12:45 – 13:20 Retail Talks: Loializarea, o luptă continuă în comerțul de proximitate
Maria Biji, Director Comercial Nasticom Impex
Ludovic Barta, General Manager CBA Nord-Vest
Ghassan Shakhshir, Director General Safeway International
13:20 – 14:30 Prânz
14:30 – 16:00 Workshop Tips & Tricks: Cum inovezi în industria de retail prin prioritizare eficientă
George Ochi, Consultant Ascendis
16:00 – 16:15 Închiderea conferinței

Workshop-uri:

Regândirea strategiei de loializare: așii din mâneca retailerilor independenți

Într-un context în care marile lanțuri de magazine pun la bătaie bugete de zeci și chiar sute de milioane de euro pentru dezvoltare și expansiune, iar prețul este un element tot mai important în decizia de cumpărare și de alegere a magazinului, întrebarea de 100 de puncte pentru retailerii independenți este cum să-și păstreze clienții loiali și, de ce nu, cum să atragă cumpărători noi. Cum are trebui să-și regândească comercianții strategia de loializare și cum pot folosi sortimentația, resursa umană, dar și avantajul proximității ca atu-uri?

Tips & Tricks: Cum inovezi în industria de retail prin prioritizare eficientă

Într-un mediu în care echipele lucrează cu o varietate de produse, proiecte sau procese simultan, deseori cu resurse limitate, este esențial ca fiecare angajat să identifice îmbunătățirile mici cu valoare adăugată. În cadrul workshop-ului vom afla ce înseamnă agilitatea în business și cum se pune în practică, de ce toți angajații unei companii trebuie să știe la ce lucrează și cu ce scop final, dar și cum pot ajunge echipe diferite la același rezultat, prin metode diferite.

Parteneri
Fuchs
Danone
Envipco
Loncolor
italchimica
Farmec
Tchibo
magister
Evo
transart
cba
local
homegarden
arovit
Partener media
transilvania business