Program:


7 mai 2025

16.00 – 18.00 Înregistrare
19.00 – 19.30 Cocktail de bun venit
19.30 – 22.00 Cina

8 mai 2025

08:30 – 09:15 Înregistrare și cafea de bun venit
09:00 – 09:15 Deschiderea conferinței
09:15 – 09:35 Irina Chițu, Vicepreședinte AAFBR & Country Director FinZoom
 Navigarea prin provocările economice. De la supraviețuire la creștere în contextul actual
09:35 – 10:00 Victor Bădescu, Client Business Partner NielsenIQ România
 Reziliență în retail: dezvoltare sustenabilă în vremuri tumultuoase
10:00 – 11:15 Workshop: Eficiență în retail: ghid practic pentru creșterea performanței în magazine
  - Vesna Fuiorea, Founder Next Level Trends
  - Manuela Mancaș, Managing Director & Founder AHA Moments
11:15 – 11:45 Pauză de cafea
11:45 – 12:45 Panel: SGR, un mix între provocări și oportunități pentru retailul local
  - Radu Pascu, Commercial Manager RetuRO SGR
  - Feliciu Paraschiv, Președinte ANCMMR
  - Bogdan Trancă, Director Comercial Envipco
12:45 – 13:10 Sorin Mirică, Director de Franciză Auchan Retail România
 Franciza de retail, parteneriat puternic într-o piață competitivă
13:10 – 13:35 Paul Marc, Manager Proximitate & HoReCa Danone România
13:35 – 14:30 Prânz
14:30 – 15:30 Panel: Cum îți păstrezi relevanța într-o piață puternic concurențială
  - Maria Biji, Director Comercial NastiCo
  - Gabriel Sandu, Director General AuGust
  - Adrian Zahariea, Director Comercial Sergiana
15:30 – 16:30 Workshop: Creștere în vremuri dificile: viziune și strategii pentru o dezvoltare sustenabilă
  - Lucian Marin, Partener Growth Leadership Consulting
  - Polixenia Iordăchescu, Partener Growth Leadership Consulting
16:30 – 16:45 Concluzii

Toți participanții sunt invitați la interacțiune în magazinul special amenajat în foyerul sălii de conferință.

Workshop-uri:


EFICIENȚĂ ÎN RETAIL. GHID PRACTIC PENTRU CREȘTEREA PERFORMANȚEI ÎN MAGAZIN

img

Workshopul susținut de Manuela Mancaș, Fondator și Managing Director AHA Moments, și Vesna Fuiorea, Fondator Next Level Trends, are la bază un ghid practic pentru creșterea performanței în retail care combină două tipuri de informații esențiale: principii teoretice și bune practici relevante pentru marea majoritate a categoriilor de bunuri de larg consum și a tipurilor de magazine, dar și o perspectivă recentă asupra comportamentului consumatorilor.

Prezentarea oferă informații privind eficiența în retail și va acoperi etape esențiale în procesul de cumpărare – de la atragerea cumpărătorilor la optimizarea experienței de achiziție.


CREȘTERE ÎN VREMURI DIFICILE: VIZIUNE ȘI STRATEGII PENTRU O DEZVOLTARE SUSTENABILĂ

img

O viziune clară și o strategie de business adaptată contextului actual sunt două elemente esențiale pentru a-ți ghida afacerea spre creștere. O viziune puternică funcționează ca un far călăuzitor, ajutând companiile să rămână concentrate în timp ce se adaptează la provocările externe. Totuși, viziunea singură nu este suficientă: aceasta trebuie transpusă în strategii concrete, care să răspundă realităților pieței și nevoilor specifice ale afacerii.

În această sesiune, Lucian Marin și Polixenia Iordăchescu, Parteneri în cadrul Growth Leadership Consulting, vor ghida participanții în cadrul unui exercițiu practic, conceput pentru a-și redefini sau rafina viziunea de business.

Parteneri
Auchan
Tchibo
Fuchs
Andra
Alpin
Envipco
Alu-fix
Danone
Magister